{ I L O V E Y O U }


ENTRY ABOUT NEWER OLDER +FOLLOW

Winter Whisp

Leave ur footprint

Past Winter

my fate

Winter Credit

i'm single

Template Farah Dini
Basecodes Aqila Farah
The Owner Ain
TutoBies Fatin|Farah|Atiqah
Best Views Google,WeHeartIt

Tanda si dia bosan dan akan meninggalkan kamu , hahaha
Woot woot hai . Okay harini aku dapat idea nk menaip , bangun je tido terus dapat ilham nk taip . Aku saja nk buat entry tentang tanda si dia dh bosan , special for girl only . Hihihi ,

Tanda pertama :
Sebelum dptkan girl tu , tackle setengah mati . Sms tk henti henti , chat sampai korang rasa mcm " alahaii rimasnya aku dengan mamat nie " Normal lah perempuan nie mudah jatuh hati bila ada other boy bagi perhatian sikap . Hati perempuan kn mudah terusik , Lepastu bila dh dapat korang then korang pun dh start sayang dia . Dia jarang dh jarang msg korang , sampai korang tertunggu tunggu msg dia . Sakit hati tak ? i know i pun perempuan lah . Hahaha .


*Tapi bagi aku lelaki mcm nie patut di biarkan je ,


Tanda kedua :
Dulu masa tgh sayang semua pasal korang dia korek nk tahu , tp kini hanya tinggal kenangan . Ibarat korang bercakap dengan tunggul batu . Cakap kemain panjang , dia reply "ouhh , yeke " Mesti rasa fed up and decide nk brek up . Tapi hati masih sayang so bertahan jela . Padahal dia tak pernah care pun tentang korang , You just hurt yourself !

Tanda ketiga :
Dulu dok bersayang sayang , sekarang sayang dh melayang . Bila korang ckp korang sayang dia , dia just cakap " K " atau tiada respon . Haha kalau dh sampai takda respon tu faham faham jela . Kena makesure sendiri lah kan . Tapi bagi aku , aku akan angkat kaki je belah dari life dia .

Tanda keempat :
Dia bersikap tak peduli , tetiba je tak peduli . Sedangkan sebelum nie kemain duapuluhempat jam nk text je memanjang . Kalau korang merajuk ke apa ke dia tak peduli , seolah olah korang tak wujud . Pendeknya kalau korang memberontak pun dia tetap tak peduli ! Perghh manusia spesis ini patot digoreng !

Tanda kelima :
Dia berterus-terang mengatakan segalanya sudah berakhir. Kalau hubungan ini secara jelas disebut SUDAH BERAKHIR oleh dia , ertinya memang dh berakhir lah .  Dia dh terang terang tunjuk dia dh tak berminat terhadap korang . So better berundur and cari orang yg jauh lebih baik , yang pandai appriciate korang !

So aku rasa cukup kot 5 kan ? pandai - pandai lah kalau dh ada salah satu tanda di atas . Hahaha , lelaki tolong jangan memberi harapan seolah olah awk cinta and sayangkan dia ! sedangkan hakikat sebenar awk takda perasaan ke dia . Main perasaan org ? orang akan mainkan perasaan awk balik !

Andd perempaun jgn terlalu cepat jatuh cinta kelak hati kecewa, diri merana . Mesti pedih bila kita dh sayangkan someone , then dia layan acuh tak acuh je . Berfikir sebelum jatuh hati , tapi hati perempuan mudah terusik kan ? aku tahu lah aku perempuan . Aku takkan tunggu lama lama kalau ada tanda mcm nie , berhenti berharap pada benda yg tak pasti ya ? :D so byebye










0 comment[s]